szepuljunk.com

Bejelentkezés






Elfelejtette a jelszavát?

Látogatók

Kezdőlap
A zsírleszívástól a fürdőruhákig I. Nyomtatás
Felhasználói értékelés: / 30
GyengeJó 
Tartalomjegyzék
A zsírleszívástól a fürdőruhákig I.
oldal 2
oldal 3
 

2. Erősítés

ImageAz izmok erősítés, karbantartása nemcsak alakot formál, hanem kalóriákat is felemészt. Erősítésre nemcsak az erős csontok miatt van szükségünk! Azért is fontos, hogy anyagcseréd felgyorsuljon, mert az izmok egész nap (mikor alszol akkor is) fogyasztják az energiát. Az izmokra úgy gondolj, mint zsírégető mini-kemecékre!

• Ha célod a zsírégetés, akkor a magas ismétlés számok a Te fókuszod- 10-16 ismétlés gyakorlatonként. Olyan súlyokat válassz, hogy el tudd végezni a feladatot, de ne legyen túl könnyű.

• Ha izmot szeretnél építeni, esetleg vastagodni, alacsonyan kell tartanod az ismétlések számát -6-8 per gyakorlat. Olyan súlyokat válassz, hogy éppen hogy be tudd fejezni a gyakorlatokat, és mindig legyen a közelben segítő! A sérülések elkerülése végett gyakorlatok között pihenj legalább másfél, két percet. Ha a télen nem edzettél rendszeresen, kezd a strandra készülést ennek megfelelően: maximum heti 3 erősítéssel. Fontos, hogy megfelelően felkészült szakember támogasson céljaidban. Olyan sok időnk nincs, ezért megfelelő egyensúlyt kialakítani az edzés és életünk többi része között. Ami segíthet…

1. Az edzést ugyanúgy kell kezelni, mint egy munka, vagy meeting időpontot! Tehát előre beírni, eltervezni, és nem ad-hoc jelleggel.

2. Írj edzésnaplót! A plussz motiváción kívül egy szakember könnyen tud rajtad segíteni, ha egy pillantást vet az edzéseidre.

3. Keress egy edzőtársat! Mindig lesz valaki, akinek el kell számolni, tehát nem ugorhatsz csak úgy ki a megbeszélt programból

4. Ott kezdj, ahol fizikailag tartsz, nem ott, ahová el szeretnél jutni!

5. Nem adod fel! Lehet, hogy körülmények, vagy saját gyengeséged miatt néha leesel az edzés-vonatról. Előfordul, és akkor mi van! Tessék visszamászni, ne utáld és rugdosd magad! Kelj fel és csináld!

6. Azokat a gyakorlatokat, sportágakat válaszd, amelyeket szereted! A lényeg hogy energizáld és jól érezd magad.

 


 
< Előző   Következő >

Szólj hozzá cikkeinkhez

1. A zsírleszívástól a fürdőruhák (1x)